[opublikował(a): Michał Stelmaszyk dnia 2023-01-13 13:51:57]

Dyrektor Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych w Pokrzywnej
w dniu 13.01.2023 r.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
w Zespole Opolskich Parków Krajobrazowych w Pokrzywnej
Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek
Stanowisko: Specjalista ds. promocji i turystyki
Miejsce pracy: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych: 
Oddział Stobrawskiego Parku Krajobrazowego, ul. Reymonta 3, Ładza
 
UWAGA! Dopuszczalnie (w przypadku braku możliwości świadczenia pracy przez kandydata w Ładzy) 
Oddział Parku Krajobrazowego „Góry Opawskie”, Pokrzywna 11
Lub Oddział Parku Krajobrazowego „Góra Św. Anny”, Góra św. Anny, ul. Leśnicka 10 
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Opolskich Parków  Krajobrazowych w Pokrzywnej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.

1. Wymagania:
niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie:
wyższe – studia ukończone na kierunku przyporządkowanym do dyscypliny naukowej albo dyscypliny naukowej wiodącej: nauki biologiczne, nauki leśne, rolnictwo i ogrodnictwo, zootechnika i rybactwo, nauki o Ziemi i środowisku, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, nauki o kulturze i religii, architektura i urbanistyka, archeologia, historia) 
c) doświadczenie 
Minimum 1 rok pracy zawodowej
pozostałe wymagania niezbędne:
1. wysoka kultura i kreatywne posługiwanie się językiem polskim
2. praktyczna znajomość pakietu Office
3. bardzo dobra organizacji pracy
4. samodzielność, zaangażowanie, dokładność, rzetelność i systematyczność
5. umiejętność pracy zespołowej
6. zdolności organizacyjne, umiejętność swobodnej wypowiedzi ustnej i pisemnej;
7. doświadczenie pracy w promocji szczególnie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych
8. prawo jazdy kat. B;
9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych
10. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Dodatkowe wymagania:
1. doświadczenie w pracy w instytucji kultury, turystyki lub jednostce administracji samorządowej;
2. umiejętność efektywnej komunikacji z ludźmi o różnych typach osobowości i różnym poziomie intelektualnym;
3. dyspozycyjność w tym możliwość pracy w soboty; 
4. umiejętność planowania i organizowania pracy;
5. kreatywność i umiejętność tworzenia nowych rozwiązań w procesie pracy;
6. znajomość języka obcego (angielskiego, czeskiego, niemieckiego lub francuskiego) w stopniu komunikatywnym;
7. umiejętność posługiwania się sprzętem fotograficznym oraz podstawowej obróbki zdjęć;
8. umiejętność prowadzenia strony internetowej oraz portali w mediach społecznościowych;
9. umiejętność prostego montażu filmów i przygotowanie zdjęć na potrzeby social mediów;
10. umiejętność obsługi programów graficznych w celu tworzenia plakatów, banerów, itp.;
11. obsługa drona i sprzętu do transmisji online.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) planowanie działalności promocyjnej i turystycznej pod względem merytorycznym, rzeczowym i finansowym,
b) inicjowanie, koordynowanie i realizacja działań z zakresu promocji i  turystyki na terenach parków krajobrazowych,
c) organizacja i prowadzenie wydarzeń o charakterze turystycznym i promocyjnym,
d) udział w wydarzeniach promujących walory parków (np. targi, pikniki, festyny),
e) przygotowywanie treści merytorycznych do wydawnictw promujących walory opolskich parków krajobrazowych, 
f) prowadzenie i przygotowywanie materiałów dotyczących promocji i turystyki na stronę internetową ZOPK oraz  w mediach społecznościowych,
g) inicjowanie, koordynacja i realizacja dotacji, programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, dotyczących obszaru promocji i turystyki,
h) przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych związanych z wykonywanymi zadaniami,
i) gromadzenie dokumentacji dotyczącej przyrody oraz wartości historycznych, kulturowych i etnograficznych (w tym dokumentacji fotograficznej),
j) współpraca w zakresie promocji i turystyki z samorządami, zarządcami obszarów parków krajobrazowych, organizacjami ekologicznymi i z innymi podmiotami, mającymi związek z ochroną parków     krajobrazowych,
k) pomoc w realizacji zajęć edukacyjnych, warsztatów oraz wystaw fotograficznych,
l) planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych w social mediach,
ł) tworzenie treści fotograficznych i wideo, przygotowywanie prezentacji multimedialnych.

3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie/dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
d) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Zespole Opolskich Parków Krajobrazowych (załącznik nr 1),  
e) oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o pracę w Zespole Opolskich Parków Krajobrazowych (załącznik nr 2),
f) oświadczenie dotyczące danych osobowych RODO ( załącznik nr 3),
g) oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o pracę w  Zespole Opolskich Parków Krajobrazowych dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku (załącznik nr 4),
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście lub pocztą do siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych, 46-034 Ładza ul. Reymonta 3 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. Promocji i turystyki w ZOPK w terminie do dnia  27.01.2023 r. do godz. 15:00.
 
Dokumenty, które wpłyną do Zespołu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.zopk.pl oraz na tablicach informacyjnych Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek, w Oddziale Parku Krajobrazowego „Góra św. Anny” w Górze św. Anny ul. Leśnicka 10, 47-154 Góra Św. Anny i w Oddziale Stobrawskiego Parku Krajobrazowego w Ładzy ul. Reymonta 3, 46-034 Pokój.
Oferty kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, którym nie zostało zaproponowane zatrudnienie przechowywane są przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał w danej procedurze naboru. Kandydaci wymienieni 
w protokole z przeprowadzonego naboru, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, po którym to okresie oferty zostaną niezwłocznie komisyjnie zniszczone.
Oferty pozostałych kandydatów przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru danej procedury naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście w terminie 7 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyników naboru, po którym to okresie oferty zostaną niezwłocznie komisyjnie zniszczone.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w rekrutacjach prowadzonych przez Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych. 
[Administrator danych] 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych z siedzibą w Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek. Z Administratorem można kontaktować się wysyłając maila na adres kontakt@zopk.pl lub listownie na adres Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek. Każda inna forma kontaktu także będzie skuteczna, o ile oświadczenie woli dojdzie do naszej wiadomości w taki sposób, że będziemy mogli zapoznać się z jego treścią. 
[Cel i podstawa przetwarzania]
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przeprowadzeniem procesu rekrutacji, na podstawie Państwa zgody. Podstawą prawną przetwarzania przez administratora danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
[Prawa które mi przysługują i zasady podawania danych]
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z prowadzeniem procesu rekrutacji.
Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej.
Macie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
[Informacje o zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu]
Podczas przetwarzania danych administrator nie podejmuje żadnych decyzji opartych na profilowaniu, które mogłyby wywoływać skutki prawne lub w inny sposób istotnie wpływać na osoby których dane dotyczą.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w sposób zautomatyzowany w formie elektronicznej w systemach informatycznych, a także manualnie w przypadku gromadzenia i przetwarzania dokumentów niezbędnych do prowadzenia rekrutacji przez Podmioty przetwarzające lub innych administratorów przy udostępnieniu danych. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w umowie, a konsekwencją takiego przetwarzania będzie zgodne z przepisami prowadzenie dokumentacji raportowej dotyczącej administrowania dokumentacją związaną z rekrutacją.
[Przechowywanie danych i wycofanie zgody]
Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania albo w przypadku braku odwołania zgody, dane osobowe przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem procesu rekrutacji oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
• wypełnienia prawnego obowiązku administratora w zakresie przechowywania przetwarzanych danych,
• dochodzenia roszczeń przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa
[Odbiorcy danych oraz przekazywanie danych do państw trzecich]
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Kategorie odbiorców Państwa danych osobowych oraz podmiotów, którym dane są udostępniane: firmy prowadzące rekrutacje w imieniu Administratora, firmy świadczące usługi archiwizacji danych w tym dokumentów, firmy drukujące lub obsługujące korespondencję, kontrahenci świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych), operatorzy pocztowi, przewoźnicy, organy w zakresie, których ZPKWW wykonuje zadania statutowe.
Inspektorem ochrony danych w ZOPK jest Bogusław Dziadkiewicz. 


Do pobrania:
Stopka
Autor:Michał Stelmaszyk
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada:Ireneusz Hebda
Data wytworzenia:2023-01-13 13:51
Wyświetleń:1231
Wersje artykułu
2023-01-13 15:02Zmodyfikowany przez: Ireneusz Hebda
2023-01-13 15:00Zmodyfikowany przez: Ireneusz Hebda
2023-01-13 14:56Zmodyfikowany przez: Ireneusz Hebda
2023-01-13 14:56Zmodyfikowany przez: Ireneusz Hebda