[opublikował(a): Michał Stelmaszyk dnia 2012-02-10 13:23:34]

Numer ogłoszenia: 41138-2012, data zamieszczenia: 10.02.2012

Pokrzywna: Dostawa terenowego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4

dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych

 data zamieszczenia: 10.02.2012 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych, Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa terenowego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie starszy niż 2011) terenowego samochodu osobowego typu SUV, z napędem 4x4 dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych, Pokrzywa 11, 48-267 Jarnołtówek; A. wymiary: dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t, prześwit podwozia bez obciążenia min 210 mm, minimalna pojemność bagażnika 400 l, dopuszczalna ładowność min 500 kg; B. silnik: pojemność: nie mniej niż 1400 cm3, moc: nie mniej niż 110 KM, diesel; C. dodatkowe wymogi techniczne: wspomaganie układu kierowniczego, skrzynia biegów: manualna, immobiliser fabryczny; D. wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa: pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz poduszki boczne, przednie reflektory halogenowe, przednie reflektory przeciwmgielne, hamulce tarczowe: co najmniej na jednej osi, system wspomagania awaryjnego, system ABS plus elektroniczny rozdział sił hamowania, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji; E. wyposażenie wnętrza: 5 osobowy, 5 drzwiowy, za drugim rzędem przedział bagażowy, zamek centralny, komputer pokładowy, instalacja radiowa z głośnikami, elektrycznie sterowane szyby z przodu samochodu, podgrzewana szyba tylna z wycieraczką i spryskiwaczem; F. wyposażenie zewnętrzne: koło zapasowe - pełnowymiarowe, trzecie światło STOP, hak holowniczy do przyczepy o masie całkowitej 2 t, osłony przeciwbłotne przednie i tylne, podnośnik samochodowy; G. dane dodatkowe: kolorystyka nadwozia samochodu: odcienie brązu, niebieskiego, zieleni, czerni, wewnętrzna tapicerka w ciemnym kolorze, wykładzina ochronna bagażnika, siatki mocujące w bagażniku (boki i tył kanapy), roleta bagażnika, komplet opon zimowych, nawigacja GPS z mapą Polski, dywaniki gumowe w kabinie; H. Kryteria środowiskowe: spełnienie warunków norm emisji spalin min Euro V; I. Gwarancja: nie mniej niż 3 lata gwarancji na cały samochód wraz z wyposażeniem bez limitu kilometrów, nie mniej niż 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą, nie mniej niż 3 lata gwarancji na zabezpieczenie antykorozyjne, nie mniej niż 6 lat gwarancji na perforację; J. pakiet ubezpieczeniowy: (OC, AC, NW, ASS – pełna opcja z wykupieniem udziału własnego, z utrzymaniem wartości fakturowej przez 12 miesięcy, bez konieczności doubezpieczania po likwidacji szkody, Assistance w Polsce i za granicą). Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu przekazania samochodu. W przypadku wystąpienia usterek w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego, po konsultacjach z wykonawcą. Za nieterminowe usunięcie usterek, wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę pieniężną. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Jeżeli zakres naprawy będzie wymagał przewiezienia samochodu, to koszt tego transportu ponosi Wykonawca. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania samochodu dostarczy Zamawiającemu umowę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.11.30.00-2

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

-  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

-  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.5) Inne dokumenty

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełnionego formularza ofertowego wg załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ

b) pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik)

c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

d) wykazu podwykonawców (jeżeli dotyczy)

III.6)Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) Kryteria oceny ofert

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) Zmiana umowy

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zopk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych Oddział w Ładzy, ul. Reymonta 3,

46-034 Pokój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 r. godzina 09:45, miejsce: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych Oddział w Ładzy, ul. Reymonta 3, 46-034 Pokój, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 Zapytanie do SIWZ [1]

 Zmiana SIWZ [1]

 Zmiana ogłoszenia [1]

Zapytanie do SIWZ [2]

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia



Do pobrania:
Stopka
Autor:Michał Stelmaszyk
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada:Ireneusz Hebda
Data wytworzenia:2012-02-10 13:23
Wyświetleń:7492
Wersje artykułu
2013-01-15 12:45Zmodyfikowany przez: Ireneusz Hebda
2012-02-10 13:23Zmodyfikowany przez: